Thanks para sponsor !!!



Assalamualaikum 

Hari tu kan saya ada buat entry pasal pencarian sponsor untuk GA saya tu kan...

Alhamdullilah dah dapat kumpul lebih 30 hadiah. Thanks kepada para sponsor yang sudi balas mesej saya di facebook dan sudi jadi sponsor untuk GA saya ini..

Yang mana yang tak balas tu saya faham.. it's ok sebab mungkin dah terlalu banyak GA yang diorang sponsor.. saya tak akan marah if diorang tak balas mesej saya.. 

Barang yang nak di sponsor pun tak kisah barang apa.. asalkan halal sebab saya buat GA ni untuk mengisi masa lapang saya sementara menunggu result SPM saya..

 Tarikh tamat GA ni maybe hari diumumkan result SPM saya.. Hope dapat result yang baik.. amin...

if anyone nak sponsor lagi boleh klik baner kat bawah ni ye...



serius saya cakap.. GA saya kali ni kalau korang join pun dh dapat hadiah.. baik tak sponsor untuk GA ni.. baik kan?? 

even saya akan letakkan semua peserta dalam bloglist saya sebab saya pun tengah mencari rakan bloglist ni.. *serius talk

so, nantikan GA saya yang superb ni pada 20 February 2014 ye.. 


thanks for reading...

No comments :

Post a Comment

please be nice here and I will be nice to you..