SPM's result loading 97%


Assalamualaikum..


*macam tak percaya je..


hah... nampak tajuk kat atas tu.. lagi 3 hari ja lagi result nak kluar...

20 March 2014 : hari yang dinanti oleh semua calon SPM 2013



debaran dihati makin dirasai oleh semua orang especially batch '96...

Segala usaha telah kita lakukan semasa menjawab soalan SPM dulu.. jadi sekarang adalah masa untuk kita bertawakal dan mohon kepada Allah S.W.T supaya dikurniakan keputusan yang cemerlang dalam SPM nanti..

cuma nak gitau korang.. apa pun keputusan yang korang dapat, hope korang boleh terima dengan hati yang ikhlas... jangan sesekali kita sedih atas apa yang akan kita dapat nanti.. (mcm pakar motivasi la pula..)

Miss tak pernah nak target untuk berapa A dalam SPM ni sebab bagi miss apa yang akan kita dapat itulah hasil usaha yang telah kita lakukan..

So, kepada semua batch '96 SPM 2013.. hope kita bakal menerima keputusan  yang cemerlang, gemilang dan terbilang ye.. aamiin..




2 comments :

please be nice here and I will be nice to you..