Selamat Hari Guru.. Terima kasih Cikgu!!


Assalamualaikum..


Sempena tanggal 16 mei ni saya ingin mengucapkan Selamat Hari Guru kepada semua cikgu yang pernah mengajar saya selama ini. Segala ilmu yang dicurahkan tanpa mengira penat dan lelah, sangat kami hargai..

Jasamu guru tidak ternilai dengan emas permata. Sesungguhnya kami sangat berterima kasih kerana sudi mengajar kami selama ini.

dengan menggunakan tema pada tahun ini, Guru : Pencetus Kreativiti, Penjana Inovasi, menggambarkan bertapa besarnya jasa guru...

Walaupun  dah pun tamat belajar di sekolah, tapi jasa guru tidak akan dilupakan.

Saya bukanlah seorang yang bijak pandai sejak dilahirkan, namun ilmu yang diajar oleh guru telah menjadikan saya seorang insan yang berguna pada masa hadapan.. Terima kasih cikgu yang pernah mengajar saya semasa 1 Alpha, 2 Alpha, 3 Sigma, 4 Delta dan  5 Delta..
dan tidak dilupakan guru-guru semasa sekolah rendah juga.. (tak ingat dah sekolah rendah kelas apa.. huhu.. dh lama sangat tinggal zaman sekolah rendah..)

*kelas chemy terakhir sebelum SPM.. Ckg. Fadzilah


ikhlas daripada bekas anak muridmu :

Nurul Nadia
ex-student of SMK DOB



No comments :

Post a Comment

please be nice here and I will be nice to you..