hari first kuliah


Assalamualaikum..

wah!!! ok, first time kuliah hari ni. For the first two weeks agak relax sikit sebab tiada kelas tutorial dan amali (lab) . Malam ni tiba-tiba rajin nak update..sebab tak tau nak buat apa.. tuto pun tak dak lagi nak buat..

So, kuliah start pukul 9 sampai pukul 1 tengah hari untuk hari isnin.. Esok pula start awal pukul 8 pagi sampai 10 pagi. Then rehat jap smpai pukul 2 baru smbung balik..

lecture untuk subjek computer science : Mr. Z
Gempak gila prof ni.. memang dalam bilik kuliah tu asyik dok gelak ja.. serius tak mengantuk la sangat...

lecture for chemistry : dr. Mazdida Sulaiman
Prof Mazdida pernah jadi interviewer aku masa interview haritu dekat Hotel Ragency. 

Lecture for Mathematics ( vector ) : Dr.Faridah Ibrahim
Comel je aku tengok Prof ni.. suara pun comel. tapi masa take 5 tu aku tertidur kot.. haha.. ngantok sangat..

Lecture for Physics : Dr. Fakhrul
Professor muda yang dah dapat PhD.. memang gempak le kan.. hensem pun hensem.. tapi kan... why aku belajar addmath dalam physics ni???? haha.. memang untuk matrik or asasi akan jadi macam ni.. tiba-tiba keluar subjek circular motion dalam physics.. dah la lama tak tengok benda-benda ni..

So,esok??? hope aku boleh tahan duduk dalam auditorium yang sejuk macam kat kutub utara dah tu.. haha.. Good night!!


2 comments :

  1. good luck .. haha .. jgn beku nanti dalam auditorium ..

    ReplyDelete
  2. hehe welcome to university life dik.. :)

    ReplyDelete

please be nice here and I will be nice to you..