final sem 1 exam #3

Assalamualaikum.. haha.. lega... ringan sikit otak ni lepas dah habis 4 paper.. ada lagi 5 paper lagi.. huhu.. minggu depan killer subject.. omoo...

Tadi kimia 1 dan science computer Alhamdulillah.. boleh la jawab walaupun ada soalan yang main hentam juga janji aku tak tinggal kosong.. kan.. walaupun aku tau formula tu salah..haha..

X pa nadia.. ada lagi kimia 2 ngan fizik 2.. pulun yang tu ok.. insyaAllah.. Allah akan bantu kita kalau kita usaha dan bertawakal kepadaNya.. amiin.. pray for me..

Mood: mengantuk.. semua orang dah tido.. aku ja yang dok tercangak lagi.. esok nak kena study balik kimia 2 ngan fizik 2..

Dan... yang happy nya.. minggu depan balik!!!! Wee... cuti 2 minggu dan aku dapat buat muet kat skolah aku.. hoho..




No comments :

Post a Comment

please be nice here and I will be nice to you..