cuti sem 1

Assalamuaikum...

Alhamdulillah.. exam pun dah habis.. cuti sem pun dh seminggu berlalu... lagi seminggu je lagi nak duduk dekat rumah.. then nak kena balik UM dah..

Exam haritu Alhamdulillah.. even ada soalan yang tak boleh jawab still aku syukur sangat sebab Allah permudahkan segalanya.. beri aku kekuatan sepanjang minggu exam dengan sakit yang teramat sakit... Alhamdulillah..



2 minggu cuti.. aku cuba untuk luangkan masa aku untuk benda yang berfaedah. Tak lupa juga mutabaah.. niat sebelum balik cuti nak revise tajuk2 untuk sem 2. So, harap boleh habiskan.. tapi.. study2 jugak. Masa kita dengan Allah jangan kita lupa.. guide our iman.. InsyaAllah if we remember Allah.. Allah will remember us..

Allah berfirman dalam ayat 152 surah al-Baqarah:-
Kerana itu ingatlah kamu kepadaKu, nescaya Aku ingat kepadamu dan bersyukurlah kepadaKu dan janganlah kamu mengingkariKu.

Indahkan hari kita dengan Islam.. insyaAllah...

No comments :

Post a Comment

please be nice here and I will be nice to you..